google-a-sirketi-kaydetmek

Doğru Reklam Yüksek Kazanç!

Sizde hemen zaman kaybetmeden  Google Adwors reklam hizmetiyle tanışın. Firmanızı ve ürünlerinizi Web'te bilmeyen kalmasın...

firma-hosting
Nasıl Çalışıyoruz ?

ADWORS NEDİR?

Adwors Google arama motorunun kullanıcılarına kolaylık ve extra kazanç sağlayan bir reklam hizmetidir. Hizmeti kullanarak Google'de üst sıralara çıkabilir, kazancınızı arttırabilirsiniz.

HİZMET NASIL ÇALIŞIR?

Sistemi kullanmaya karar verdiniz... Bu aşamada ilk yapmanız gereken firmanızın hedef kitlesine ulaşacak anahtar kelimeleri belirlemek. Seçtiğiniz anahtar kelimeler için ödeyeceğiniz ücret tespit edilir ve tıklanma başına ödemenizi yapabilirsiniz.

SÜREKLİ HİZMET

Pi İnternet Teknolojileri ekibi olarak Web projenizle ilgili her konuda destek olduğumuz gibi Google Adwors reklamları ile ilgili tüm soru ve sorunlarınızla ilgilenmeye, çözümlerimizi sizlerle paylaşmaya hazırız.

Neden Kullanmalıyım ?
Adwors bir nevi açık arttırmadır. Rakipleriniz arasında en çok tıklanan zirveye çıkar ve tıklandığınız kadar ödersiniz. Adwors verirken anahtar kelime seçimi önem taşır. Google'da en çok aratılan kelimeleri seçmeli, ulaşacağınız hedef kitleyi önce siz tanımalısınız.
Google Adwors aracını kullanmaya karar verdiyseniz ilk yapmnanız gereken anahtar kelime seçimidir. Seçtiğiniz anahtar kelimeler potansiyel müşterilerinize hitap etmeli, sektörde en çok aratılan kelimeler olmalıdır. İnternette tanıtmak istediğiniz ürünleri yada hizmet vermek istediğiniz alanın en çok aratılan kelimelerini seçmeniz işletmeniz için faydalı olacaktır.
Google Adwors Aracını kullanabilmemiz için öncelikle bir Gmail adresine ihtiyacınız var. Hesap oluştırduktan sonra Google’a kayıt olmanız gerekiyor. Kayıt için gerekli bilgileri tamamladıktan sonra bütçenize uygun kampanyalara ve ödeme şekillerine göz atıp, gereken işlemleri yapabilirsiniz. Konuyla alakalı her türlü desteği almak için bize ulaşabilirsiniz.
Google’da vereceğiniz reklamların E-ticaret sitenizdeki ürünlerinizle paralel olması gerekmektedir.Pazarladığınız ürünlerin kategorisine göre oluşturduğunuz anahtar kelimeler daha yerinde olacaktır. Örneğin; satışını yapmakta olduğunuz hediyelik eşyalarda ev dekorasyonu için ayrı bebek odası ürünleri için ayrı kelimeler kullanmanız daha faydalı olacaktır.
İşletmeniz için Google’a vermiş olduğunuz reklamlardaki anahtar kelimelerinizin tümünü Google analiz eder. Rakiplerinizle karşılaştırır ve tıklanma oranlarınızı raporlayarak size bildirir. Bu rapordaki puan tam olarak işletmenizin kalite puanını belirtmektedir. .Bu sayede müşterilerinizin size nasıl ulaştığını belirleyebilirsiniz.
Google Analticks, Google Adwors ile vermiş olduğunuz reklamın müşterilerinizin size ulaştıktan sonraki aşamasını raporlar. Google Analticks sayesinde sitenize gelen kullanıcıların ne kadarının ziyaretçi, ne kadarının gerçek müşteri olduğunu anlayabilirsiniz.